söndag 7 november 2010

v 44

Elva dagar (?) med en väldans massa trevligt folk, fylla, dekadens och boardgame nights har nått sitt slut. Det har varit okej och så men nu måste jag tvätta, duscha, städa sjukt mycket och plugga ännu mer. Är less redan nu innan jag ens börjat, men hittade iallafall Marabous nya vita chokladkaka som jag får trösta mig med. Den är kalasgod!

Imorgon får jag väl börja om med livet. Typ försöka sluta röka (när gör jag inte?), bli nyttig, inte lägga pengar på alkohol osv. Skrattar mig själv i ansiktet redan nu men äsch, någon gång ska man väl lyckas.

3 kommentarer:

  1. Det är ju det jag säger, vintervit är syndernas favoritdröm!

    SvaraRadera
  2. Men faaan! Måste ta tummen ur röven och köpa vintervit imorgon.

    SvaraRadera
  3. Jag ville också Sundsvalla på lovet ju :(

    SvaraRadera