måndag 22 november 2010

Om mig

Alltså ärligt talat vet jag inte så mycket om mig själv tror jag, har en rätt störd självuppfattning (Jag är störst, bäst och vackrast, såklart!!! Man får fan en släng av hybris när man sitter och skriver sånt här som om någon faktiskt brydde sig. Woho!) och så. Ingrid heter jag, kanske ett av världens fulaste namn men jag orkar faktiskt inte bry mig längre. De man träffar brukar inte ha svårt för att komma ihåg vad man heter iallafall vilket är ganska positivt.

Vill gärna ha folk omkring mig och är social men trivs jävligt bra själv vissa stunder. Tänker för mycket, fast jag kanske inte alltid visar det. Känner för mycket, fast är oftast ganska sluten när det gäller personliga saker. Har gjort för mycket, men jag har många fantastiska minnen (och vänner) och att ångra är slöseri med tid. Har en väldans dålig självdiciplin (när det gäller vissa saker, men den är grym när det gäller andra), är tidsoptimist och motivationen till att göra tråkiga grejer brukar ligga på 0. Haha, men är väl glad ändå så vad gör det?

Tror gärna att jag inte är helt dum i huvudet och har ganska lätt för mig. Går samhälle-juridik, ville först gå konditori och bageri eller foto men nu blev det som det blev och jag trivs faktiskt. Älskar tjocksockar, Scrubs, att titta på begåvade människors foton, det mesta som har med sommaren att göra, musik, gröt, att baka, att vara inne och titta ut när det snöar, bra filmer, Gunvald, galej, te, äventyr, kaffe, söta djur, vanligt knark och att gosa. Det var väl det. Mer värt att nämnas är att jag är dålig på att sluta röka och vara seriös ibland.

7 kommentarer:

  1. På vissa fronter är vi faktiskt väldigt lika!
    Min Ingrid, saknar dig så <3

    SvaraRadera
  2. Inget namn slår mitt i fulhet! Puss<3

    SvaraRadera
  3. håller med sanne där! och gú så fin du ska vara <3

    SvaraRadera
  4. du är helt enkelt en underbar människa darling <3

    SvaraRadera
  5. Ingrid var ju inte så farligt, jag heter Malte som andranamn, hur häftigt låter det egentligen? Jag har officiellt blivit en häst :(

    SvaraRadera
  6. Namn spelar ingen roll i kärlek, det är personligheten som spelar roll där :)

    SvaraRadera