tisdag 3 maj 2011

Kanske mitt mest meningslösa blogginlägg någonsin. Puss.

Allting är så galet inte-okej just idag och jag är skrämmande olik mig själv. Tandläkaren tycker att jag ska dit på måndag för att förmodligen borra i nått litet obetydligt hål som jag inte ens har ont i, för första gången någonsin. Jag vill inte! Jag vill inte så mycket att jag började gråta.

När jag gjorde ett par uppgifter om olika brottsfall började jag gråta för jag tyckte så synd om offren, som i detta fall var tecknade. Och skitfula. Vill även helt seriöst gråta när jag tänker på hur lång min morgondag kommer att bli.

Att solen ger mig fräknar får mig också att vilja gråta. Dödligt fult! Sammanfattning: DET ÄR SYND OM MIG!

3 kommentarer:

  1. fräknar är så gulligt ju!!!!!!!!!
    fan vad du gråter, är du gravid kvinna?! hahaha puss påre fina <3

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Solen kan ta och dööö för att man får fräknar av den :(

    SvaraRadera
  3. Fräknar är söta :)

    SvaraRadera