lördag 4 december 2010

Full kalabalik

Jag, Douglas, Agge och Sebbe åkte pulka (och snowboard) ikväll för första gången denna vinter, och jag var lycklig som ett litet barn trots att det var jobbigt att gå uppför. Men kul hade vi! Och blöt blev man. Nu ska vi satsa stenhårt på detta, jag och Douglas ska snarast införskaffa oss en madrass att glida på. Efter äventyren i snön blev det té och spel, och jag kan konstatera att jag är awesome på att låta som djur. Inget specifikt djur, utan mer djur i allmänhet lixom. Typ ett sånt där vanligt djur. Hähähouuii. Dunder!

3 kommentarer:

  1. Bara du som är konstig som inte tycker han är het! O_O men eller hur? Bästa sidan<3

    SvaraRadera
  2. Såg din kommentar.

    Men det här är väl hett om öronen för dig?

    http://www.metal-metropolis.com/Crimson_Glory/crimson_glory_photo.jpg

    May John "Midnight" McDonald finally spread his wings all the way out and embrace the full power of the most high!

    SvaraRadera