söndag 19 september 2010

Discipline is remembering what you want

Har på senaste tiden nästan alltid vaknat några sekunder innan min telefon säger åt mig att gå upp, min kropp måste vara grym på att hålla koll på tiden har jag tänkt. Upptäckte idag att det med största sannolikhet är för att telefonen vibrerar ett tag innan själva alarmet börjar. Jaha, min kropp är kanske inte så grym som jag trodde men det är ändå så mycket skönare att vakna i tron om att man är helt utsövd så jag fortsätter nog med den där alarmtypen.

På torsdag ska jag svulla som aldrig förr eftersom min helg börjar då och jag har varit duktig ett tag nu. Det blir nog bland annat choklad, jordnötsringar, ben & jerrys och så ska jag baka dessa godingar. Om jag inte hinner ångra mig innan dess som vanligt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar