söndag 29 augusti 2010

My head's filled with Yeahs'n'Overmuches

Har inte suttit här på ett bra tag, vilket jag lär ta igen imorgon när vi får våra datorer från skolan. Men på senaste tiden har jag paddlat kanot med klassen och dragit till fjällen på ledarutbildning, vi var väl ungefär lika engagerade som vanligt. Men trevligt var de, även fast man hade konstant magvärk av all mat.

Vi håller förresten på att renovera källarn, så att jag kan flytta ner och ha det allmänt bäst med eget badrum (ska få badkar, woho! Fyfan vad jag har längtat efter badkar), egen ut/ingång och walk in closet, och nu när jag kom hem hade päronen mina verkligen kommit en bra bit på vägen. Dags för mig att komma på hur jag vill att allt ska se ut och så. Det enda jag bestämt för tillfället är att det ska vara sjukt mysigt och läckert, med doftljus och sånt. Jobbigt bara att det ska vara så svårt att bestämma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar