söndag 20 juni 2010

Störst av allt är kärleken

Har haft en mys- och svulldag/kväll med Douglas + den äldre generationen, men cyklade även ner en sväng på stan. Kollade på bröllopet såklart, och jag orkar inte bry mig om att folk säger att det kostar jättemycket för oss osv, nej ni kan hålla käften. Vi hade det trevligt med champange, cider, pizza, tårta, chips och godis.

Jag tycker iallafall att det var väldigt vackert, har aldrig sett två personer se så kära ut i varandra och herregud vad glad man blev. Rörd med. Och Daniels tal var ju rätt underbart, särskilt slutet, så han lär ju få ha mycket skoj inatt! (Det är okej att vara tantig när man är sjuk) http://www.youtube.com/watch?v=_P4QJLmuZmo

1 kommentar:

  1. haha ltie sen kommentar detta, men jag tycker också folk ska hålla käften :D det var mycket fint och dom är supersöta tillsammans :> dock fattar jag inte hur han vågar bli prins bara sådär, snacka om stort steg liksom D:

    SvaraRadera