onsdag 19 maj 2010

Yeah, but I want to walk on the water with you

Såg något program om Sundsvalls sjukhus på teven idag, och var man inte arg tidigare blev man det definitivt efteråt. Jag vill inte bo i en stad där sjukvården är helt värdelös även fast vi får pröjsa typ mest i landet för den. Det är lättare att få träffa en läkare i Albanien än här. Fyfan.

Och sen, dessa jävla medier som publicerar både namn och bild när det är en svensk som gjort sig skyldig till något, snubben i Landskrona däremot som råkar vara invandrare förblir anonym. Iochförsig har han varken erkänt eller blivit dömd, det har inte Mats Alm heller och när Landskrona-snubben blir det lär dom ju inte hänga ut honom ändå. (Hehe ja, jag har glott på efterlyst)

Så är det fan alltid, hur kan man vara rädd för att bli anklagade för att vara rasistiska när det endast är sanningen? Majoriteten av folket på kåken är fan invandrare, men det står aldrig i tidningarna när Mohammed dödat någon. Inte för att jag har något emot invandrare, det är folk som gör hemska gärningar som jag hatar, och tycker inte att man ska behandla dem annorlunda på grund av deras ursprung. Lovar att om Ragnar Nilsson varit första eller andra generationens invandrare lär dom aldrig gått ut med varken namn eller bild.

När jag endå är igång kan jag ju berätta att jag har fått helt sjukt mycket bebishår, och frågan är ju vad man ska göra av det. Klippa? Växa ut? Ser förjävligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar