måndag 19 april 2010

Heaven's hung in black

Dagens frisyr: Det vanliga fast med uppsatt lugg eftersom den gjorde mig tokig
Dagens klädsel: Kläder & även stora feta sköna myskläder
Dagens händelse: När Sofie råkade säga vår SOlärares namn istället för Hitlers när vi pratade med honom om judarna. Trodde jag skulle kissa på mig! Händelsefull dag haha
Dagens favorit: Mamma som står ut med mig
Dagens tjej: Maria Montazami, helt fantastisk
Dagens kille: Pappa! Han såg så söt ut ikväll när han prövade fotbad med allt vad det innebär eftersom jag sa att det var awesome
Dagens vill ha: En kropp redo för beach 2010 och 1a-4e Juni
Dagens saknad: Allt för många som vanligt. Anna, Fille, Sanne osv!
Dagens drog: Nicotin och té, riktigt badass alltså
Dagens finaste: Min bästa vän, finns ingen finare
Dagens måste: Plugga men kan inte fokusera, ovanligt
Dagens dricka: Té, vatten och smoothie
Dagens köp: Trocaderokarameller och chugg
Dagens mat: Goda grejor
Dagens mående: Förkyld men annars är det prima skinka

Kan ju kontra alla jäkla dagens-grejor med en bild som verkligen inte är dagens. Hehe liten man har varit!

1 kommentar: