söndag 5 juli 2009

listjääävel

Vi kör en sånhär för jag kan inte sova

50 feta frågor,vågar du? (Jag vågar men nån jävel sög ju på att räkna)

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blå grå
2. hur lång är du: 166 cm, mätte mig faktiskt för nån vecka sen
3. vilken hårfärg har du: blondie
4. långt eller kort hår: vad jag vill hoho
5. piercingar i anisktet: näsvingen
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: nån fin blåfärg kanske
7. hur lång skulle du vilja vara: de är coolt att vara aslång men min längd är trevlig
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: vill pröva allt men vågar inte hehe
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: jao, ska snart ta hål i naveln igen. sen tungan. sen vet fan inte

senaste du,
11. åt mat: åt frukt hos min syster
12. drack: sprit
13. du fick sms av och vad de stod: ett långt privat sms haha ;P
14. du skrev sms till och vad du skrev: stod iaf "du är bäst"
15. sa: mm
16. kramade: madde
17. kysste: :)
19. du spydde:var ett tag sen
20. idag: kramades jag med bullet. eller bollet låter ju coolare

kärlek,
21. är du singel: de är jag
22. ditt förra förhållande va med: haha ett äckel
23. ditt längsta förhållande: minns inte, bryr mig inte heller...
24. med vem då: dunno
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: petter
26. är du oskuld: nej
27. gillar du någon just nu: jag gillar många?
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: enligt mig inget.. men men
29. vill du vara singel: nej. men love is for suckers :(
30. vill du gifta dig i framtiden? får se
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: nej. fast jag denize sandra och madde är tillsammans...

vänskap,
32. den som vet mest om dig: jag
33. den vän som du har kännt längst: douglas
34. bara en allra bästa vän?: icke!
37. som bor långt ifrån dig: finns endel sånna, ja
38. den du har mest minnen med: många =)
39. bra vän du inte träffar ofta: ehh. jaa.. sara?
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: ja

övrigt,
41. musiksmak: bra musik
42. sport du gillar: gymnastik
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: hahah jaa
46. har du hört att du borde bli modell: jaa, tar de dock inte på allvar
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: eh.. nä. trosor kanske
48. vem är mest galen i din klass?: orkar inte bry mig
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?: tyfusan NEJ
50. vad tänker du på just nu? jag är hatisk :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar