torsdag 18 juni 2009

bitch bitch bitchin'

Kommer missa världens bästa band i helgen. Det känns tungt. Ska upp tidigt imorgon och göra nytta, vilket kanske är ganska bra eftersom dom resterande tre dagarna på denna vecka lär med största sannolikhet bestå av ångest och fylla. Ångest över att inte få se AC/DC som jag, med hela mitt hjärta älskar, och massor av sprit för att jag tänker försöka supa ihjäl mig. Så jag slipper ångesten. Hehe. Blir fylla och död om jag lyckas, låter mycket ballare!

Och en till jättejobbig grej är att jag behöver pengar. Massor av pengar. Galet jävla mycket pengar! Tänkte förrut att fan jag överlever nog, har ju 1000apor.se, men tror ni inte helt seriöst att dom lägger ner?! Idag till och med. Hoppas verkligen dom driver men det verkar fan vara på blodigt allvar. Haha vart är min sommar påväg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar